Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rv
rvhh24 - 08-04-2014 14:22:53
Huishouden & Energie

Deur open laten breken, woningbouw betaald niets.

Afgelopen zondag heb ik wegens het slot niet meer werken me deur open moeten laten breken door een bedrijf, de kosten hiervoor : 266,20 euro. vandaag de woningbouw gebeld en gevraagd of ze me tegemoet kunnen komen hierin. hun antwoord : "nee meneer, u heeft het niet via onze slotenmaker gedaan, u heeft in 2008 een map gekregen waarin dit tel num staat." maar, op hun site staat nergens een telefoon nummer vermeld over wat te doen als dat gebeurt. kunnen hun dit maken ? moet ik nu echt die rekening zelf gaan betalen ? ik bedoel, ik ga toch niet elke keer met die map naar buiten als ik wegga? moeten hun hier niet duidelijker in zijn ? wat kan ik doen ?