Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jan6255 - 14-04-2014 16:56:03
Computers & Telefonie

Televisie/internet en bellen van KPN

Beste lezer,
enkele jaren geleden zijn wij overgestapt op interactieve televisie van kpn, wij hebben nu een alles in een pakket (bellen, televisie en internet)
destijds is alles keurig aangesloten door een medewerker van de kpn, de monteur heeft alles netjes weggewerkt in de meterkast van onze woning.
een en ander heeft diverse jaren probleemloos gefunctioneerd.
sinds ongeveer 2/3 weken hebben wij te maken met een zeer regelmatig uitvallende verbinding.
de oplossing is dat ik de router opnieuw opstart dan doet het systeem het weer (even).
het is giga irritant dat wij bij tijd en wijle niet telefonisch bereikbaar zijn !, meestal merk je dit namelijk zelf niet!
maandelijks betalen wij een bedrag van bijna 70 € (daarnaast nog enkele kpn mobiele abbonementen) naar mijn idee wel een bedrag waarvoor je iets mag verwachten!!
naar aanleiding van bovengenoemde klachten telefonisch contact opgenomen met 0800-0402 (kpn)
ik werd te woord gestaan door een medewerkster van de kpn die verklaarde dat wij last zouden hebben van een "klapperende kabel" ??
de eventuele oplossing was dat ik een kabeltje opgestuurd kon krijgen zodat ik zelf (onder de vloer van mijn woning) een en ander mag oplossen/aanpassen.
naar mijn idee is dit geen oplossing, destijds is een en andere geinstalleerd door een medewerker van de kpn ! en nu het niet werkt moet ik met een "kabeltje" zelf een en ander oplossen?
feitelijk komt het erop neer dat ik hier zit met een slecht functionerend netwerk, en dat ik dat zelf moet oplossen.
ik heb de medewerker van kpn direct verteld hierover een klacht te willen indienen, zij vertelde dat ik voor het indienen van een klacht maar moest "zoeken op de site van kpn" naar mijn idee redelijk omslachtig als je al een medewerker van de kpn aan de telefoon hebt!.
dit verhaal heeft veel weg van de bekende "paarse krokodil" commercial.
vriendelijke groet,
jan van lienden