ja
door jan6255 Apr 14, 2014 om 16:56
Computers & telefonie

Televisie/internet en bellen van KPN

Beste lezer,
Enkele jaren geleden zijn wij overgestapt op interactieve televisie van KPN, wij hebben nu een alles in een pakket (bellen, televisie en internet)
Destijds is alles keurig aangesloten door een medewerker van de KPN, de monteur heeft alles netjes weggewerkt in de meterkast van onze woning.
Een en ander heeft diverse jaren probleemloos gefunctioneerd.
Sinds ongeveer 2/3 weken hebben wij te maken met een zeer regelmatig uitvallende verbinding.
De oplossing is dat ik de router opnieuw opstart dan doet het systeem het weer (even).
Het is giga irritant dat wij bij tijd en wijle niet telefonisch bereikbaar zijn !, meestal merk je dit namelijk zelf niet!
Maandelijks betalen wij een bedrag van bijna 70 € (daarnaast nog enkele KPN mobiele abbonementen) naar mijn idee wel een bedrag waarvoor je iets mag verwachten!!
Naar aanleiding van bovengenoemde klachten telefonisch contact opgenomen met 0800-0402 (KPN)
Ik werd te woord gestaan door een medewerkster van de KPN die verklaarde dat wij last zouden hebben van een "klapperende kabel" ??
De eventuele oplossing was dat ik een kabeltje opgestuurd kon krijgen zodat ik zelf (onder de vloer van mijn woning) een en ander mag oplossen/aanpassen.
Naar mijn idee is dit geen oplossing, destijds is een en andere geinstalleerd door een medewerker van de KPN ! en nu het niet werkt moet ik met een "kabeltje" zelf een en ander oplossen?
Feitelijk komt het erop neer dat ik hier zit met een slecht functionerend netwerk, en dat ik dat zelf moet oplossen.
Ik heb de medewerker van KPN direct verteld hierover een klacht te willen indienen, zij vertelde dat ik voor het indienen van een klacht maar moest "zoeken op de site van KPN" naar mijn idee redelijk omslachtig als je al een medewerker van de KPN aan de telefoon hebt!.
Dit verhaal heeft veel weg van de bekende "paarse krokodil" commercial.
Vriendelijke groet,
Jan van Lienden

566 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 14, 2014 om 17:15
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Sluit het eerst eens aan met 'n andere kabel (bovengronds) en test zo of dit het probleem oplost.

Je zult dit toch eerst echt zelf moeten uitsluiten.

ja
door jan6255 - Apr 14, 2014 om 17:28
9 Antwoorden / 5 Vragen
0

Hij komt uit in de meterkast, dit is zelf door KPN aangelegd! vandaaruit gaat een kabeltje van ongeveer een meter naar de router.
Naar mijn idee zit het probleem in de router, opnieuw opstarten lost het probleem namelijk op.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 14, 2014 om 18:53
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Waar bevindt zich dan het ISRA punt in uw woning?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:04
Huishouden & energie

Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes

Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer