Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ci
cisco70 - 17-04-2014 20:26:19
Computers & Telefonie

Belsimpel.nl

Via belsimpel.nl een samsung s3 gekocht.
na een half jaar gaat deze kapot en word ter reparatie aangeboden bij belsimpel. dynafix (reparatiepunt voor samsung) stuurt de mobiel zonder te repareren terug naar belsimpel omdat het om een niet europees toestel gaat. belsimpel heeft mij dus een toestel verkocht wat niet verkocht had mogen worden en mij daar niet van op de hoofte gesteld bij aankoop, staat ook niet op de aankoop bon. nu heb ik mij laten vertellen dat dit strafbaar is. belsimpel kan het toestel niet laten maken en zegt dat het geroot is. het toestel is software matig gecrasht en is zeker niet geroot. nu heb ik een probleem want belsimpel wil geen garantie verlenen, toestel kan niet gemaakt worden bij een samsung repair punt en van de anderhalf jaar garantie die ik nog heb op dit toestel geven zij geen garantie.
wat moet ik doen ????????