Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wo
wojo79 - 05-05-2014 09:43:35
Computers & Telefonie

KPN Zakelijk Webhosting

Ik heb een klacht over kpn zakelijk.
ik ben beheerder over een site, die gehost wordt bij kpn. (mijn bedrijf online)
kpn zegt al meer dan een jaar dat ze het pakket (mijn bedrijf online) zouden upgraden.
zie: http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/16382">

ik heb al verschillende berichtjes gestuurd op twitter, ze zeggen dat ze er mee bezig zijn. er is wel een keus om het abonnement te beƫindigen en dan opnieuw aan te vragen. je moet dan wel je gegevens veilig stellen! wat niet kan, je kan niet een back-up downloaden.
ik heb ook al een aantal keer telefonisch contact gehad met kpn. daar zeggen ze eerst dat ze er niks van afweten. maar later weten ze er wel wat van af. zegen dat ze er druk mee bezig zijn en geen termijn kunnen zeggen wanneer de upgrade plaats vindt.
het komt er op neer dat kpn geen juiste antwoorden geven en geen antwoord geeft over mijn klacht die ik aan hun had gestuurd. en je kan niet iemand van de afdeling spreken die over webhosting/upgrade gaat.
ik vindt het een slechte service van kpn!!

zijn er anderen die ervaring hebben met kpn zakelijk? en dan op het gebied van kpn webhosting online.