wo
door wojo79 May 5, 2014 om 09:43
Computers & telefonie

KPN Zakelijk Webhosting

Ik heb een klacht over KPN Zakelijk.
Ik ben beheerder over een site, die gehost wordt bij KPN. (Mijn Bedrijf Online)
KPN zegt al meer dan een jaar dat ze het pakket (Mijn Bedrijf Online) zouden upgraden.
Zie:

Ik heb al verschillende berichtjes gestuurd op Twitter, ze zeggen dat ze er mee bezig zijn. Er is wel een keus om het abonnement te beëindigen en dan opnieuw aan te vragen. Je moet dan wel je gegevens veilig stellen! Wat niet kan, je kan niet een back-up downloaden.
Ik heb ook al een aantal keer telefonisch contact gehad met KPN. Daar zeggen ze eerst dat ze er niks van afweten. Maar later weten ze er wel wat van af. Zegen dat ze er druk mee bezig zijn en geen termijn kunnen zeggen wanneer de upgrade plaats vindt.
Het komt er op neer dat KPN geen juiste antwoorden geven en geen antwoord geeft over mijn klacht die ik aan hun had gestuurd. En je kan niet iemand van de afdeling spreken die over webhosting/upgrade gaat.
Ik vindt het een slechte service van KPN!!

Zijn er anderen die ervaring hebben met KPN Zakelijk? En dan op het gebied van KPN Webhosting Online.

742 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kaasbroodje
door kaasbroodje - May 5, 2014 om 09:46
937 Antwoorden / 2 Vragen
0

Dit is een consumenten vraag en antwoord forum, dus ik ben bang dat niet heel veel mensen u kunnen helpen.

Als u toegang heeft tot uw FTP server en uw databases kunt u zelf overigens een back-up maken, ik weet niet of u een statische html website heeft of een joomla ( ect ) website? of iets anders?

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 5, 2014 om 16:58
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Sterk advies om het domein te verhuizen, wat je daar voor enkel 'n domeinnaam mag dokken heb je elders een compleet pakket, met onbeperkt data.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer

Rienvh
Rienvh - May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoo ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer