Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
stracx - 13-05-2014 09:31:50
Computers & Telefonie

Ervaring Telfort Glasvezel tov ADSL

Ik had het alles in 1 pakket bij telfort en onlangs via verkoper aan de deur overgestapt naar telfort glasvezel. alles zou precies het zelfde blijven en ook het bedrag. ik vind nl. glasvezel niet heel interessant maar goed met oog op de toekomst en alles bleef toch het zelfde, alleen een ander kastje voor de tv. echter heb ik geen interactieve tv meer en is het systeem absoluut niet meer gebruiksvriendelijk. ik ben dus niet tevreden en telfort zegt, klopt moet je een duurder abonnement nemen dan heb je wel interactieve tv. dus ik zeg dat wil ik niet en wil terug naar mijn oude adsl, dan zeggen ze je hebt pech je hebt een abonnement tot volgend jaar 2015. ik heb toch wettelijk 30 dagen retour recht? wat kan ik hier nu aan doen? ik wil gewoon klant blijven maar mn oude abonnement terug