Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
peter1988 - 24-05-2014 20:12:44
Geldzaken & Recht

verkeerde overschrijving

Bij de ing gebruikt me moeder meestal de website om internet te bankieren. nu deed ze het voor de eerste via de ipad app. als ze een naam invoer+rekeningnummer op ing past de website het automatische aan naar de juiste naam.
dit gebeurde niet op de app en hier door heeft ze nu per ongeluk naar een verkeerd rekeningnummer over gemaakt.
terwijl de app normaal wel de naam aanpast en een pop up geeft uit me eigen ervaringen.
de ing zegt dat ik pech hebt en dat ze een brief gaan sturen naar de gene waar het naar toe gestuurd is.

mij vraag is kan ik ing ook iets aan rekenen en hoe kan ik dit het beste op pakken? het gaat om 200 euro en dat is voor mij moeder heel veel geld!
de bank moet toch ook een mogelijkheid hebben om een resevering terug te boeken. laat ik even zeggen dat het de fout is van me moeder, maar je mag toch ook verwachten dat een app werkt!