Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jh
jhbos78 - 30-05-2014 13:56:23
Huishouden & Energie

Garantie Keuken

Eind 2010 kochten wij een keuken bij intreal in uithuizen. op hun advies inbouwapparatuur van pelgrim/atag gekocht. hierop zat immers liefst 5 jaar garantie, wanneer je meer dan vijf inbouw-producten kocht...
echter, toen ging het scharnier van de koelkast stuk. volgens intreal viel dit niet onder garantie. dit leek mij vreemd dus ik besloot de servicedesk te bellen voor liefst 40 cent/per minuut. deze zouden me hierover terugbellen. niet meer vernomen. wel ontving ik het scharnier. deze bleek intreal op mijn naam online te hebben besteld (!). omdat de koelkast niet meer afgesloten kon worden en er dus sprake was van spoed, besloten toch gebruik te maken van de monteur van intreal. dit was hun service, aldus intreal. van pelgrim/atag ontvang ik alleen aanmaningen voor het scharnier. ik vind dit alles bijzonder raar. wat is nu garantie en wat is redelijk is deze?