Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hu
hubeek - 06-06-2014 10:38:06
Elektronica & TV

Nespresso apparaat stuk

In april 2012 heb ik een nespresso apparaat met melkopschuimer (magimix) gekocht. sinds een week of twee lekt de machine in de lekbak, geeft hij nog maar halve kopjes koffie en de melkopschuimer is kapot. de melk wordt niet meer warm en na 20 seconden geeft de opschuimer aan dat hij oververhit raakt. ik heb het apparaat bij de expert in winterswijk gekocht, een winkel met geweldige service. helaas zijn die failliet, waardoor ik met nespresso zelf gebeld heb. omdat mijn garantie iets meer dan een maand verlopen is, wil men niks voor mij doen. ik zou een nieuwe melkopschuimer moeten kopen (wordt niet gerepareerd, want die kosten "maar" 33 euro. het apparaat kon gerepareerd worden, maar dat zou mij 140 euro kosten. een andere optie zou zijn dat ik gebruik maak van een aanbieding voor een nieuwe machine. ligt het nou aan mij of mag ik van een gebruiksapparaat verwachten dat het langer dan twee jaar meegaat? het is toch van de zotte dat zo'n ding nu al kapot gaat, het is niet alsof het goedkope machines zijn. deze kostte 225 euro.