Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pa
patrick1979 - 01-07-2014 14:53:21
Huishouden & Energie

Probleem met "leren" stoelen HOME CENTER

we hebben in maart 2011 in totaal voor € 1314,- 6 stuks eetkamerstoelen gekocht bij home center wolvege, met royal leather care 5 jaar garantie.
halverwege juli 2011 eerste klacht, kale plekken, deze worden door oranje b.v. op kleur bijgespoten....
dan halverwege maart 2012, weer kale plekken en weer worden deze bij gelakt door oranje b.v.
daarna weer hetzelfde in september, nu de reactie "onze medewerker heeft geconstateerd dat de toplaag van de zittingen loslaat". eind september wordt er vervolgens weer gelakt en gereinigd.
op 7 april 2014 melden we dat de klacht nog steeds aanwezig is, hun reactie" leverancier wil de meubelen ophalen" .
hierop krijgen we bericht dat we voor € 160,- per stoel deze kunnen laten her stofferen......
wij schrijven hun dat we het hier niet mee eens zijn en krijgen deze reactie;

goedemiddag,



wij hebben uw reclamatie nogmaals intern besproken en willen u het volgende voorstellen.



-wij nemen 50% van de kosten voor herstoffering van de eetkamer stoelen voor onze rekening en u 50%

dit zoals beschreven in de brief van 27-5-2014 jl.



-u maakt een andere keuze en wij crediteren 50% van de aanschafwaarde van de 6 eetkamerstoelen lupa/led.



dit aanbod is geldig 1 july 2014

in afwachting van uw reactie verblijven wij,


met vriendelijke groet,


dit betekend dus dat wij bij hun stoelen moeten uitzoeken en eventueel bij moeten betalen.

wij waren veronderstelt dat wij echte lederen stoelen gekocht hadden, maar blijkbaar is dit niet zo, na onderzoek blijkt het iets van geperst leer te zijn, daardoor breken er stukken vanaf.

ik ben benieuwd wat jullie zouden doen, en of er anderen zijn die dit zelfde hebben meegemaakt.

groetjes van een niet tevreden klant.