Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
john_dijkman - 14-07-2014 13:21:43
Computers & Telefonie

Installatie Vodafone thuis

Net een hele bijzondere ervaring gehad.

een aantal weken geleden heb ik in de winkel in harderwijk het vodafona thuis pakket afgesloten. ik was er erg enthousiast over. eindelijk glasvezel, een gratis installateur en een nette prijs. alles zou ook draadloos werken. in harderwijk zelf lag het nog niet, dus ze hebben mij online geholpen om het af te sluiten.

vandaag kwam eindelijk de installateur. een dag nadat ons andere contract afliep (wk finale niet thuis kunnen kijken), maar dat was even minder belangrijk. de installateur begon gelijk over de kabels die hij moest trekken over de plint, dat terwijl ons huis net klaar is. daarnaast waren er flinke kosten aan verbonden. dat was mij niet verteld bij het afsluiten. natuurlijk zal het ergens in de voorwaarden hebben gestaan, maar je gaat ervan uit dat de vodafone medewerker er genoeg verstand van heeft. na een lang telefoontje met de klantenservice zouden we € 37,50 vergoed krijgen van de € 150.- die het ongeveer ging kosten. ik gaf aan dat ik dan liever af zag van het contract, maar dat kon niet meer en de installaterur was inmiddels vertrokken naar zijn volgende klus. nu zitten we dus met een abonnement, maar zonder dat het aangesloten is. pfff. wat een verhaal. overigens heb ik om een nette oplossing gevraagd. wij zouden de onkosten betalen die vodafone heeft gemaakt en dan zouden zij het contract afsluiten om zonder problemen uit elkaar te gaan, maar ook dit werd niet geaccepteerd. tja, wat nu? echt welkom voel ik me in ieder geval niet bij vodafone.