Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

du
duinman - 17-07-2014 14:07:28
Computers & Telefonie

betaling upc

Goedemiddag,

ik ben afgesloten door upc vanwege betalingsachterstand.
via deurwaarder alles betaald, laatste betaling 30 april gedaan.

op 19 juni een schrijven ontvangen van incasso dat het dossier is gesloten, daar men een volledige betaling van mij heeft ontvangen. deze betaling is in juni keurig aan upc overgedragen.

op 1 juli upc gebeld, nee betaling is nog niet gedaan. elke week weer gebeld en steeds hetzelfde verhaal. tot afgelopen vrijdag dd 11 juli: we kunnen weer gebruik maken van diensten upc en via medewerker upc besteld. binnen 4 a 5 werkdagen krijgen we pakket.
grote verbazing alom wanneer we dinsdag dd 15 juli een brief ontvangen van upc met de mededeling dat onze aanvraag is afgewezen daar er nog een factuur openstaat!!!

na weken bellen met upc kreeg ik vandaag dd 17 juli te horen dat het nog wel 6 (!!!) weken duurt verwerking betaling. dit houdt in dat ik pas na 4 maand na betaling weer gebruik kan maken van diensten upc.

wie o wie heeft ook zon ervaring met upc?
en geen respons op verstuurde emails.

duinman