Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
johanna1965 - 25-07-2014 08:47:21
Computers & Telefonie

Problemen met Tele2

Goedemorgen,

graag wil ik mijn probleem met tele2 voorleggen, ik heb sinds december 2013 een internet aansluiting van tele2, sinds die tijd ondervind ik veel problemen hiermee zoals met wifi al bekabeld. ik heb nu al meerdere malen contact opgenomen met tele2 en steeds krijg je een ander antwoord, zoals een router bij plaatsen, een wifi versterker aanschaffen, een monteru langs sturen ( kosten voor mij zelf ). als je dan weer een andere medewerker spreek dan werkt al die dingen niet. nu heb ik al 2 keer een brief gestuurd, op de eerste brief heb ik een mail gehad waarin staat dat ze niet per direct het contract kunnen opzeggen omdat ze op het wifi gedeelte geen garantie kunnen geven want dit zou een gratis dienst zijn, en dat de eerst volgende opzegdatum december 2014 zou zijn. op deze email heb ik weer een brief gestuurd, daarop ben ik gebeld door een medewerker van tele2 en deze gaf wederom aan dat ze niet kosteloos het contract kunnen opzeggen, waarop ik zei dat zeg ik per december 2014 want staat in de email, de persoon gaf aan dat dit niet mogelijk was omdat het een tik fout was van haar collega en dat ze deze email ongeldig zou gaan verklaren, ik vind een rare gang van zaken. ik heb een product dat niet werkt op wifi en bekabeld. als ik thuis inlog bij me buren op een andere provider dan heb ik nergens last van. wie weet wat ik tegen tele2 kan doem, want ik betaal er voor terwijl ik weinig met het internet kan.