Problemen met Tele2
Goedemorgen,
Graag wil ik mijn probleem met Tele2 voorleggen, ik heb sinds december 2013 een internet aansluiting van Tele2, sinds die tijd ondervind ik veel problemen hiermee zoals met Wifi al bekabeld. Ik heb nu al meerdere malen contact opgenomen met Tele2 en steeds krijg je een ander antwoord, zoals een router bij plaatsen, een wifi versterker aanschaffen, een monteru langs sturen ( kosten voor mij zelf ). Als je dan weer een andere medewerker spreek dan werkt al die dingen niet. Nu heb ik al 2 keer een brief gestuurd, op de eerste brief heb ik een mail gehad waarin staat dat ze niet per direct het contract kunnen opzeggen omdat ze op het Wifi gedeelte geen garantie kunnen geven want dit zou een gratis dienst zijn, en dat de eerst volgende opzegdatum december 2014 zou zijn. Op deze email heb ik weer een brief gestuurd, daarop ben ik gebeld door een medewerker van Tele2 en deze gaf wederom aan dat ze niet kosteloos het contract kunnen opzeggen, waarop ik zei dat zeg ik per december 2014 want staat in de email, de persoon gaf aan dat dit niet mogelijk was omdat het een tik fout was van haar collega en dat ze deze email ongeldig zou gaan verklaren, ik vind een rare gang van zaken. Ik heb een product dat niet werkt op Wifi en bekabeld. Als ik thuis inlog bij me buren op een andere provider dan heb ik nergens last van. Wie weet wat ik tegen Tele2 kan doem, want ik betaal er voor terwijl ik weinig met het internet kan.
Je hebt dus geen/sporadisch (?) internetverbinding (denk ik uit het verhaal op te maken) wat heb je al zelf gedaan om dit op te lossen? (om het makkelijk te houden, nemen we enkel het kabeltje als uitgangspunt).
Wifi wordt bij Tele2 inderdaad gezien als een service waar je niet voor betaald. Bekabeld moet de verbinding wel altijd werken! Doorloop je aansluitsituatie goed, eventueel met de installatiehandleiding van Tele2 bij de hand. Controleer waar je telefoonaansluiting (IS/RA) zit, of je telefoonkabeltje daar goed in zit, of je telefoonkabeltje in de juiste poort op je modem zit. Vervang eventueel kabels die te vervangen zijn (zoals de telefoonkabel maar ook ethernetkabels die vanaf je modem naar je apparaten lopen). Je kunt Tele2 ook vragen om die kabels naar je toe te sturen, doen ze kosteloos. Test ook verschillende computers als dat kan (zo sluit je uit dat het probleem in de computer zelf zit). Als je vervolgens alle kabels nieuw hebt en zeker weet dat je het volgens de handleiding hebt aangesloten en je nog steeds bekabeld geen goede verbinding hebt, neem dan nogmaals contact op met Tele2. Die monteur die ze dan eventueel sturen berekent je alleen kosten als je zelf het probleem veroorzaakt maar dat kan dan niet meer!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer