Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

br
brian053 - 25-07-2014 14:38:48
Computers & Telefonie

Vodafone netwerk

Ik heb al sinds jaar en dag een vodafone abonnement. sinds februari vorig jaar heb ik bij mij thuis in en om het huis slecht internet van vodafone (mobiel). hier heb ik al meermalen over geklaagd bij de provider via alle mogelijke wegen. ik heb ondertussen 3 simwissels gehad en ben 2x van toestel gewisseld (note 2/note 2/lg g2) en nog geen fatsoenlijk internet. volgens vodafone is de dekking goed en "garanderen ze verder niks"(omdat ik wel veel data op andere plekken gebruik zal het wel goed zijn geven ze in een reactie op mijn klacht aan). daarnaast krijg ik heel vaak smsjes dat ik gemiste oproepen heb gehad terwijl mijn telefoon altijd aan staat. vodafone blijft in gebreke, maar ik moet wel elke maand bijna €60,- betalen.


wat kan ik doen?? ik wil hier eindelijk vanaf en gewoon kunnen bellen en internetten.

help?!