Vodafone netwerk
Ik heb al sinds jaar en dag een Vodafone abonnement. Sinds Februari vorig jaar heb ik bij mij thuis in EN om het huis slecht internet van Vodafone (mobiel). hier heb ik al meermalen over geklaagd bij de provider via alle mogelijke wegen. Ik heb ondertussen 3 simwissels gehad en ben 2x van toestel gewisseld (Note 2/Note 2/LG G2) en nog geen fatsoenlijk internet. Volgens Vodafone is de dekking goed en "garanderen ze verder niks"(omdat ik wel veel data op andere plekken gebruik zal het wel goed zijn geven ze in een reactie op mijn klacht aan). Daarnaast krijg ik heel vaak smsjes dat ik gemiste oproepen heb gehad terwijl mijn telefoon ALTIJD aan staat. Vodafone blijft in gebreke, maar ik moet wel elke maand bijna €60,- betalen.
Wat kan ik doen?? Ik wil hier eindelijk vanaf en gewoon kunnen bellen en internetten.
Help?!
Sinds februari vorig jaar? En dan nog uw abonnement niet opgezegd? Hoe is het met de ontvangst van andere providers in en om huis?
Als dat goed is en u kunt nog niet zomaar van uw abonnement af, dien dan een klacht in bij de geschillencommissie.
Stel je telefoon, wanneer je thuis bent, eens in dat hij enkel met 2G verbinding mag maken. Mogelijkerwijs heb je dan 'n beter ontvangst om te bellen/gebeld worden.
Internetten kun je dan het beste via wifi doen (eigenlijk ook bellen/gebeld worden maar dat is weer 'n ander verhaal :-)).
Ik begrijp dat dat mogelijkheden zijn. Echter betaal ik 60 euro om uiteindelijk alternatieven te gaan gebruiken.
Veel providers zijn bezig hun netwerk om te bouwen tot 4G, dat betekent dat het bereik in 3G wat terugzakt. Zij zeggen dat dit minimaal is, maar meestal is het tegenovergestelde waar. Je kunt heel makkelijk onder je contract uit. Ze wijzigen bijna maandelijks hun voorwaarde, die kun je weigeren. Dan wordt het contract ontbonden.
Beste brian053,
Ik kan begrijpen dat het vervelend is als je problemen ervaart met het netwerk.
Je geeft in je bericht aan dat je deze klacht al op verschillende manieren kenbaar hebt gemaakt. Heb je dit ook gedaan door het volgende formulier via onze website in te vullen: www.vodafone.nl/feedback?
Zou je ook aan kunnen geven welke oplossingen al zijn aangeboden door ons? Op het moment dat de 3G dekking niet optimaal is in jouw omgeving kun je gebruik maken van het 2G netwerk.
Met vriendelijke groet,
Linda
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer