Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henkmartijn - 26-07-2014 15:53:21
Computers & Telefonie

sonyvaoi tweede keer aan zelfde defect gerepareerd

Ik heb vorig jaar september een sony vaio bij saturn gekocht.
hij is nu al twee keer voor reparatie opgestuurd en is beide keren het moederbord vervangen.
ik wil graag mijn geld terug of een andere laptop.
helaas willen sony en saturn hier niet aan meewerken.(hij moet eerst 3 keer worden opgestuurd voordat er aan een oplossing wordt gewerkt)
kan ik hier aanspraak op maken?
ik heb geen vertrouwen meer in het product en durf er geen bestanden op te zetten die ik eventueel later nog nodig ben.