Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

my
myrthe78 - 28-07-2014 18:39:21
Elektronica & TV

incompleet product omruilen

Ik heb bij blokker een staande ventilator gekocht. deze had ik tot zover in elkaar dat de bladenborgdop er nog op moest en de afschermkappen. maar geen bladenborgdop in de doos.
terug naar blokker met de bon om deze om te ruilen voor een complete ventilator.
het kwam hier op neer: ik kon de incomplete ventilator niet omruilen (het was mijn eigen schuld dat ik deze had gekocht). ik wist niet wat ik hoorde! ik koop toch geen incompleet product. kan blokker dit doen?

een volgende keer bij een product in een doos, zal ik eerst aan de verkoop(st)er moeten vragen of deze de doos open wil maken om te controleren of alles erin zit voordat ik het product koop. ik denk niet dat dat de bedoeling is.