my
door myrthe78 Jul 28, 2014 om 18:39
Elektronica & tv

Incompleet product omruilen

Ik heb bij Blokker een staande ventilator gekocht. Deze had ik tot zover in elkaar dat de bladenborgdop er nog op moest en de afschermkappen. Maar geen bladenborgdop in de doos.
Terug naar Blokker met de bon om deze om te ruilen voor een complete ventilator.
Het kwam hier op neer: ik kon de incomplete ventilator niet omruilen (het was mijn eigen schuld dat ik deze had gekocht). Ik wist niet wat ik hoorde! Ik koop toch geen incompleet product. Kan Blokker dit doen?

Een volgende keer bij een product in een doos, zal ik eerst aan de verkoop(st)er moeten vragen of deze de doos open wil maken om te controleren of alles erin zit voordat ik het product koop. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.

793 6 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jul 28, 2014 om 18:57
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Ik zou effe retour winkel gaan, vragen naar de manager en het een en ander vertellen. Ik ga er van uit dat het dan gewoon opgelost wordt. Werkt dat ook niet, dan het hoofdkantoor benaderen.

tijger1
door tijger1 - Jul 28, 2014 om 19:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Heel ongebruikelijke manier van doen voor Blokker. Vast een nieuwe medewerkster. Volg de raad van Mahadma op.

edrick3
door edrick3 - Jul 28, 2014 om 19:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo myrthe78,

Nog niet eerder meegemaakt dat er bij Blokker 'moeilijk' gedaan werd.
Vraag even naar de filiaalleider, zo'n verkoopster (vakantiekracht?) weet er niet altijd alles van.

En lees even de info hier.

Suc6

tenormin
door tenormin - Jul 28, 2014 om 19:05
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Nee hoor, myrthe78, dat is echt niet normaal; misschien een vakantiekracht die foute info geeft. Ben er bijna zeker van dat dit een misverstand moet zijn. Wel bij de nieuwe ventilator, want die krijg je natuurlijk, even kijken of alles compleet is, anders moet je weer op pad. Succes. ?

my
door myrthe78 - Aug 6, 2014 om 22:13
2 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vond het ook al een raar verhaal.
De manager was er op dat moment niet. Wel heeft een medewerkster gebeld. Bleek dat ze van hem al eerder op haar zodemieter had gehad omdat ze een apparaat retour had genomen die niet compleet was.
Wel kon ik een andere krijgen wanneer die van mij stuk was.
Een lampje ging branden. Ik ben naar een ander filiaal gegaan en heb gezegd dat de ventilator het wel doet alleen het heen en weer bewegen niet. Ik vond het erg om tegen deze dame te liegen, maar om ook tegen haar te zeggen dat er een onderdeel mistte...
Nu heb ik een andere die compleet is en het doet!

Ik hoorde trouwens van mijn moeder dat zij daar eens een DVD/videoband terug wilde brengen, omdat deze werd geweigerd in de speler. Zij kreeg het ook niet voor elkaar. Misschien is het daar tijd voor en andere manager!!

tenormin
door tenormin - Aug 6, 2014 om 22:29
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=myrthe78 schreef op woensdag 6 aug 2014, 22:13] Ik ben naar een ander filiaal gegaan en heb gezegd dat de ventilator het wel doet alleen het heen en weer bewegen niet. Ik vond het erg om tegen deze dame te liegen, maar om ook tegen haar te zeggen dat er een onderdeel mistte...
Nu heb ik een andere die compleet is en het doet!

Vervelend dat iemand om zo iets doms (want een knop niet in de box is gewoon fout van de leverancier) bij een ander filiaal te moeten jokken. Tja, zo word men bijna gedwongen wil je krijgen wat zo simpel te verhelpen had kunnen zijn. Maar goed, je hebt nu een werkende ventilator (hier vanaf vandaag niet meer nodig)! ;-)