Incompleet product omruilen
Ik heb bij Blokker een staande ventilator gekocht. Deze had ik tot zover in elkaar dat de bladenborgdop er nog op moest en de afschermkappen. Maar geen bladenborgdop in de doos.
Terug naar Blokker met de bon om deze om te ruilen voor een complete ventilator.
Het kwam hier op neer: ik kon de incomplete ventilator niet omruilen (het was mijn eigen schuld dat ik deze had gekocht). Ik wist niet wat ik hoorde! Ik koop toch geen incompleet product. Kan Blokker dit doen?
Een volgende keer bij een product in een doos, zal ik eerst aan de verkoop(st)er moeten vragen of deze de doos open wil maken om te controleren of alles erin zit voordat ik het product koop. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Ik zou effe retour winkel gaan, vragen naar de manager en het een en ander vertellen. Ik ga er van uit dat het dan gewoon opgelost wordt. Werkt dat ook niet, dan het hoofdkantoor benaderen.
Heel ongebruikelijke manier van doen voor Blokker. Vast een nieuwe medewerkster. Volg de raad van Mahadma op.
Nee hoor, myrthe78, dat is echt niet normaal; misschien een vakantiekracht die foute info geeft. Ben er bijna zeker van dat dit een misverstand moet zijn. Wel bij de nieuwe ventilator, want die krijg je natuurlijk, even kijken of alles compleet is, anders moet je weer op pad. Succes. ?
Bedankt voor jullie reacties. Ik vond het ook al een raar verhaal.
De manager was er op dat moment niet. Wel heeft een medewerkster gebeld. Bleek dat ze van hem al eerder op haar zodemieter had gehad omdat ze een apparaat retour had genomen die niet compleet was.
Wel kon ik een andere krijgen wanneer die van mij stuk was.
Een lampje ging branden. Ik ben naar een ander filiaal gegaan en heb gezegd dat de ventilator het wel doet alleen het heen en weer bewegen niet. Ik vond het erg om tegen deze dame te liegen, maar om ook tegen haar te zeggen dat er een onderdeel mistte...
Nu heb ik een andere die compleet is en het doet!
Ik hoorde trouwens van mijn moeder dat zij daar eens een DVD/videoband terug wilde brengen, omdat deze werd geweigerd in de speler. Zij kreeg het ook niet voor elkaar. Misschien is het daar tijd voor en andere manager!!
[quote=myrthe78 schreef op woensdag 6 aug 2014, 22:13] Ik ben naar een ander filiaal gegaan en heb gezegd dat de ventilator het wel doet alleen het heen en weer bewegen niet. Ik vond het erg om tegen deze dame te liegen, maar om ook tegen haar te zeggen dat er een onderdeel mistte...
Nu heb ik een andere die compleet is en het doet!
Vervelend dat iemand om zo iets doms (want een knop niet in de box is gewoon fout van de leverancier) bij een ander filiaal te moeten jokken. Tja, zo word men bijna gedwongen wil je krijgen wat zo simpel te verhelpen had kunnen zijn. Maar goed, je hebt nu een werkende ventilator (hier vanaf vandaag niet meer nodig)! ;-)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer