Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jongenwi - 04-08-2014 12:35:01
Computers & Telefonie

Internet provider blijft in gebreke

Ik heb een storing sinds twee weken, kan ik namelijk niet op het internet en werkt mijn telefoon niet meer. nu heeft de provider gezegd, dat dit 10 werkdagen kan gaan duren. ondertussen hebben ze dit verhoogd naar 13 werkdagen. nu zit ik op de elfde werkdag, en zit nog steeds te wachten op een verbinding. echter toen ik zei, van als ik geen aansluiting heb, na die dertiende werkdag. beëindigt ik mijn nog één doorlopend contract. toen zei de provider, dan kan maar u moet wel door blijven betalen tot de einddatum. nu is mijn vraag, kunnen zij dit eisen? en is mijn reactie te drastisch?