Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
indebs - 08-08-2014 11:44:23
Vrije tijd & Tuin

Vakantieveilingen

26-7 j.l. heb ik een dinerbon voor twee personen “gewonnen”voor twee personen a € 29,00, zoals het hoort heb ik bij het restaurant , via vakantieveilingen.nl, gereserveerd (alles was betaald),
vlot kreeg ik een bevestiging dat alles in orde was en dat we welkom waren, even daarna kreeg ik weer een mail van het restaurant dat het een vergissing was want in de maand augustus doen ze geen diners maar alleen lunches en excuses hiervoor…! gevolg was dat ik mijn waardebon code en mijn geld, kwijt was,
27-7 heb ik hierover een mail gestuurd en kreeg een automatische mail terug dat alles binnen twee dagen in orde zou gemaakt worden,
wij zijn nu twee weken verder en niets is gedaan, callcenter medewerkers komen met hun standaard riedel>we hebben een mail gestuurd naar de veiling redacteur maar hij is er nog niet aan toe gekomen (wie is in gods naam de veiling redacteur..),
een zeer klantonvriendelijk gebeuren
en slechte service!
het lijkt erop dat ik mijn geld kwijt ben........