in
door indebs Aug 8, 2014 om 11:44
Vrije tijd & tuin

Vakantieveilingen

26-7 j.l. heb ik een dinerbon voor twee personen “gewonnen”voor twee personen a € 29,00, zoals het hoort heb ik bij het restaurant , via Vakantieveilingen.nl, gereserveerd (alles was betaald),
vlot kreeg ik een bevestiging dat alles in orde was en dat we welkom waren, even daarna kreeg ik weer een mail van het restaurant dat het een vergissing was want in de maand augustus doen ze geen diners maar alleen lunches en excuses hiervoor…! gevolg was dat ik mijn waardebon code en mijn geld, kwijt was,
27-7 heb ik hierover een mail gestuurd en kreeg een automatische mail terug dat alles binnen twee dagen in orde zou gemaakt worden,
wij zijn nu twee weken verder en niets is gedaan, callcenter medewerkers komen met hun standaard riedel>we hebben een mail gestuurd naar de veiling redacteur maar hij is er nog niet aan toe gekomen (wie is in Gods naam de Veiling redacteur..),
een zeer klantonvriendelijk gebeuren
en slechte service!
Het lijkt erop dat ik mijn geld kwijt ben........

1023 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2014 om 11:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo indebs,

.....Het lijkt erop dat ik mijn geld kwijt ben.............

Daar ben ik ook bang voor.

Kijk maar eens hier.

Suc6

getty
door getty - Aug 8, 2014 om 12:21
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Heb u ook gepoogd om met het restaurant tot een oplossing te komen?

ekiem
door ekiem - Aug 8, 2014 om 13:48
676 Antwoorden / 100 Vragen
0

Ja daar lijkt het ,volgens mij ook op.

Maar zoals Getty hier boven al zegt, ik zou proberen om met het restaurant tot een oplossing te komen.

Ik heb iets soort gelijks mee gemaakt met een beautybon van Vakantie veilingen, waarbij ik toen mijn verhaal vertelde tegen de branch organisatie van aan gesloten schoonheids specialisten. Zij hebben mij toen een nieuwe voucher toegestuurd.

gewoon proberen ,Ekiem

tot15karakters
door tot15karakters - Aug 8, 2014 om 14:35
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

Als zij een vergissing maken voor Augustus maar wel bonnen laten verkopen moet U alle kosten terug krijgen.

Dus zowel Uw bod als de E5,- extra kosten.
Claim of ze binnen 1 week willen over maken op uw IBAN....

Niet Vakantieveilingen maar zij hebben op verkeerde tijd iets aangeboden dus moeten ze Uw geld terug betalen.

in
door indebs - Aug 9, 2014 om 11:14
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Na twee weken en vijf telefoontjes is probleem opgelost,we mogen in september in het restaurant gaan eten.
Men bood als tweede optie aan om het geld terug te storten dus wel netjes
maar een hoop gedoe en hoge telefoonkosten....

edrick3
door edrick3 - Aug 9, 2014 om 11:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=indebs schreef op zaterdag 9 aug 2014, 11:14]Na twee weken en vijf telefoontjes is probleem opgelost,we mogen in september in het restaurant gaan eten.
Men bood als tweede optie aan om het geld terug te storten dus wel netjes
maar een hoop gedoe en hoge telefoonkosten....

Dat is dan toch nog netjes opgelost.
Smakelijk eten!
En bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Aug 9, 2014 om 14:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Voor de goede orde. U wint niets op een veiling. Uw bod is blijkbaar het hoogst, dus dan hebt u het geveilde gekocht.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer

Vp
Vpk75 - May 12, 2024 om 14:33
Geldzaken & recht

BKR gegevens, moeten die gewaarmerkt zijn?

Wij willen een nieuwe woning bezichtigen en de cooperatie vraagt om de BKR gegevens. Het gaat om een vrije sector woning. Maar die gevens kosten gewaarmerkt 15 euro pp.
Is dat nodig of mag ik het ook, aangezien ik het gratis mag inzien, screenshotten en in een document zetten, denkt u?
Dat mag wel met de BRP gegevens, staat er. Daar staat het namelijk gewoon bij vermeld, in de info voora ... Lees meer