Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

te
tempocare - 13-08-2014 13:35:10
Computers & Telefonie

Factuur Tele2

Hebben meer mensen last gehad van hele hoge facturen. ik heb een abonnement lopen bij tele2 met een kredietlimiet van 250 euro. na een nieuwe maand in te gaan had ik na 7 dagen al meer dan 2,2 g aan data verbruikt en zat ik aan mijn limiet en ik werd afgesloten. ik gelijk gebeld van hoe kan dat na 7 dagen. tele2 kon me geen antwoord geven. vervolgens word er automatisch een rekening afgeschreven van ongeveer 70 euro. dat betekent dat ik 250-70=180 euro open heb staan en dus weer werd aangesloten. (onder 250 euro kredietlimiet) na drie dagen werd ik weer afgesloten met de mededeling dat ik aan mijn kredietlimiet zat. (ik heb niks met mijn telefoon gedaan dan alleen mijn mail bekeken en zelfs dat onder wifi). dus ik weer bellen dat dit niet klopt want ik heb niks gedaan met die telefoon. weer kon tele2 me geen antwoord geven.
nu stuurt tele2 mij, ondanks een kredietlimiet van 250 euro, een rekening van 700 euro.
ik weer gebeld dat dit niet kan. want ik heb een kredietlimiet van 250 euro. meerdere medewerkers van tele2 hebben aangeraden om klachten in te dienen, zo gezegd zo gedaan.
nu heeft tele2 het bij de deurwaarder neergelegd ondanks meerdere klachten. mag dit zo maar????? kan iemand mij meer vertellen want ik ga absoluut niet akkoord met deze factuur en helemaal niet dat ze dit bij een deurwaarder hebben onder gebracht, terwijl we nog bezig zijn met klachtprocedure!! ik vind dit gewoon asociaal.

met vriendelijke groet,

m. v. merrienboer