Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pa
paulfranssen - 15-08-2014 12:09:05
Computers & Telefonie

abonnementsgeld BN De Stem

Mijn abonnement is ongevraagd verlengt er is nooit voor getekend zie hieronder mijn mail hierover naar bn de stem na mijn telefonisch contact.
geachte heer van den elsen,

ik heb deze ochtend contact gehad met ingrid commandeur n.a.v. de ongevraagde contractverlenging. zij adviseerde mij een mail te sturen omdat ik het niet eens ben met de gang van zaken.

nogmaals deel ik u vriendelijk mede dat ik in december 2013 telefonisch benaderd ben door een van jullie medewerkers met de vraag of ik gebruik wilde maken van de éénmalige aanbieding om bn de stem te ontvangen tot 1 juli tegen een sterk gereduceerd actietarief.
ik heb toen zeer duidelijk de vraag gesteld of ik toch nergens aan vast zat indien ik op deze actie in zou gaan. sterker nog, ik heb op dat moment zeer duidelijk medegedeeld dat ik hoe dan ook niet wenste te verlengen op wat voor manier dan ook nadat deze actieperiode voorbij zou zijn. er werd mij duidelijk verteld dat ik niets hoefde te ondernemen en dat ik echt nergens aan vast zat en dus ook geen enkele actie zou hoeven te ondernemen!

ik ben dan ook zeer teleurgesteld over de berichtgeving per mail hier beneden, dat ik nog tot eind september zou moeten betalen en ben beslist niet van plan dit te gaan doen.

[edit redactie]

met vriendelijke groeten,

paul franssen

ps. *wij hebben de stem ongeveer 25 jaar gehad en hebben nog nooit een keer te laat betaald, dus ik begrijp niet dat deze zaak zoveel voeten in aarde moet hebben!