Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lu
lucie stroeven - 24-08-2014 16:38:10
Computers & Telefonie

virusscan en bankzaken

Ik kan geen bankzaken doen op de abn-amro site na ingelogd te zijn. volgens de medewerker aan de helpdesk ligt het aan mij virusscan(bitdefender). ik moet contact opnemen met bitdefender om dit probleem op te lossen, maar bitdefender heeft geen helpdesk in nederland. de helpdesk van de bank verklaarde dat er meerdere klanten hier problemen mee hebben. mijn vraag is dus: moet de bank dit niet zelf regelen aangezien meerdere klanten hier last van hebben? een goede virusscan is geen overbodige luxe en de bank kan dit doen als service naar hun klanten.