Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
stefvh - 26-08-2014 21:48:40
Auto & Vervoer

Webshop retour

Ik heb een telefoon bij een webshop gekocht. deze was echter bij ontvangst defect. ik heb hem een dag later na ontvangst geretourneerd. de webshop heb ik opgebeld en een andere toestel gekocht.
nu heb ik de melding van de webshop ontvangen dat er beschadigingen op het toestel zaten. dit klopt niet. ik heb dan ook gevraagd om fotos op te sturen. dat hebben ze geweigerd omdat hun kamera geen duidelijke fotos konden maken. een flauwe smoes natuurlijk. de webshop wil het geld niet retourneren. ik heb inmiddels het andere toestel ontvangen, dus het eerste toestel wil ik niet meer. de webshop is nu erg halstarig en claimt dat ze het geld niet hoeven terug te storten vanwege de zogenaamde beschadiging.

hoe moet ik nu verder. waar kan ik een klacht indienen? welke instanties kunnen mij verder helpen?