Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kn
knoetpuck - 27-08-2014 17:48:07
Vakantie & Reizen

Hotel wil boeking annuleren omdat volgens hun de prijs niet klopt

Ik heb een nacht in een hotel geboekt voor 20,- en deze is gelijk betaald. na een week werd ik gebeld door de boekingssite dat het hotel een fout had gemaakt. of ik 65,- wilde betalen ipv 20,-. hier ben ik niet mee akkoord gegaan. er werd mij verteld dat ze met het hotel gingen overleggen en dat het hotel kon besluiten de boeking te annuleren omdat er sprake was van een aannemelijke fout.
natuurlijk heb ik h.e.e.a. nagekeken en wat bleek op een andere site bieden ze een overnachting aan voor 30 p.p.p.n. inclusief ontbijt. er komen dan nog wel boekingskosten (van die site ) bij van 12,50.
als ik bij mijn reservering een ontbijt bij had bijgeboekt kostte dat 12,50 p.p.
op de anvr site staat dat een reisorganisatie een fout mag herstellen binnen 8 kantooruren (bij reizen binnen europa). daar zijn ze ruimschoots overheen. het hotel is niet aangesloten bij de anvr.
ik heb de boekingssite bovenstaande informatie gemaild, maar nog geen reactie ontvangen.
mijn vraag: heb ik nu wel of geen recht op de geboekte kamer van €20,-?
is er hier sprake van een aannemelijke fout of is het verschil daarvoor te klein?
en na hoeveel tijd mag een organisatie hierop terugkomen?