Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yv
yvonvandreumel - 30-08-2014 21:55:07
Computers & Telefonie

onder valse voorwendselen abonnement Tele 2

Goede avond, ik zet hier een een kopie neer van een mail die ik naar tele2 heb verstuurd en sluit het antwoord ook bij.
graag uw mening en wat kan ik hiermee doen?
mvg, yvonne van dreumel
goede avond,
ik ben al zo'n 14 jaar klant van tele 2 , altijd pre paid.
tot en met een maand of 3/4 geleden had ik nog geen enkele klacht over tele 2
tot dat ik op een dag werd gebeld door een medewerkster met een mooi verhaaltje , dat ik zoo weinig kosten maakte , en dat een
abonnement van 3 euro per maand mij veel voordeel zou geven, ik heb haar gezegd dat ik dit niet wou en dat ik er sceptisch tegen over stond.
hoe kan het nog goedkoper? waarom zouden jullie je in je eigen vingers snijden? vroeg ik nog, dat is om u te binden, na 14 jaar ben ik genoeg gebonden aan jullie, lijkt me!
toch ben ik erin getrapt, zo voelt het! elke maand krijg ik nu dure rekeningen, kan geen tan code meer ontvangen , dus ook niet meer internet bankieren!
met mijn pre paid had ik nergens last van, alles liep op rolletjes! ik voel me zo beet genomen, mij is verteld dat ik zonder problemen terug zou kunnen naar mijn pre paid.
nu heb ik na de 1 ste rekening contact gehad met een jongeman piera rabenteran of zoiets en die zei dat de dame in kwestie, mij onjuiste informatie had gegeven en dat ik wel degelijk vast zit aan dit contract. ik wil mijn pre paid terug en nergens geen last meer van hebben, mijn nummer behoud en gewoon weer betalen wat ik daadwerkelijk verbruik!
ik ga deze klacht voorleggen bij het programma kassa, ik vind niet dat je zo met trouwe klanten kan en mag omgaan!
met vriendelijke groet, yjm van dreumel

en hier het antwoord van tele 2

vervelend dat je niet tevreden bent na je overstap van prepaid naar een abonnement. wat ik in ons systeem kan achterhalen is dat de kosten oplopen doordat je bent aangemeld bij een sms-dienst.
jezelf daar afmelden kan je doen via payinfo. de kosten voor deze dienst zijn inmiddels vergoed.
wanneer deze dienst is afgemeld en je blijft binnen de bundel dan betaal je dus alleen nog maar de abonnementskosten per maand.

het is helaas echt niet mogelijk je nummer mee te nemen als je terug zou willen naar prepaid, dan zou je dus een nieuw nummer krijgen.
mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

groetjes priscilla