Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rj
rjwschouten - 31-08-2014 14:03:34
Winkels & Webshops

Misleiding

Vorige week zaterdag bij een ah filiaal de volgende situatie: er staan twee bakken in de winkel, met daarbij de opdruk 2e gratis. bij navraag of het om alle producten gaat die in deze bakken zitten, krijg ik het antwoord dat dit alvast een reclame uiting is voor de volgende week. staat nergens vermeld. klacht in gediend bij ah, krijg ik de volgende reactie:
wij vinden het vervelend om te lezen dat er in ah de bongerd verwarring is ontstaan over een aanbieding doordat de prijskaartjes van de week erop al waren geplaatst.
uw melding hierover hebben wij geregistreerd en doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling om dit soort situaties in de toekomst te kunnen voorkomen.
zoals mijn collega echter telefonisch aangaf conformeren wij ons in dit soort situaties aan het besluit van de manager.
onze excuses voor het ongemak.

ik vraag me af of dit zo maar kan en welke actie(s) ik verder kan ondernemen.