Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
johnjansen - 11-09-2014 20:38:47
Computers & Telefonie

misleidende website en hoge telefoonrekening

Van tele2 kreeg ik een absurd hoge factuur vanwege datagebruik buiten de bundel. op de website van tele2 staat dat ze niet meer doen aan kosten buiten de bundel. ik heb daar printscreens van. een medewerker van de klantenservice gooit gewoon de telefoon neer als je hem vragen stelt hierover. ze schermen iedere keer dat die actie van toepassing is voor klanten van na 1 februari 2014 en dat dit niet van toepassing is op klanten na die periode. maar dat staat niet op hun website? ook schermen ze dat ik sms jes heb ontvangen, echter op mijn telefoon zijn ze niet verschenen, allemaal gemakkelijk want hoe kan ik aantonen of ik iets wel of niet heb gehad, hun systeem is schijnbaar onfeilbaar. medewerkers die je wel te spreken krijgt zeggen allemaal dat het onzorgvuldig en misleidend is. maar toch blijft men achter de schermen maar afwimpelen op de datum 1 februari 2014, te spreken krijg je ze niet. wel hebben ze hun website enigszins aangepast, maar nog blijft de misleidende informatie erop staan.