jo
door johnjansen Sep 11, 2014 om 20:38
Computers & telefonie

Misleidende website en hoge telefoonrekening

Van Tele2 kreeg ik een absurd hoge factuur vanwege datagebruik buiten de bundel. op de website van tele2 staat dat ze niet meer doen aan kosten buiten de bundel. Ik heb daar printscreens van. Een medewerker van de klantenservice gooit gewoon de telefoon neer als je hem vragen stelt hierover. Ze schermen iedere keer dat die actie van toepassing is voor klanten van na 1 februari 2014 en dat dit niet van toepassing is op klanten na die periode. Maar dat staat niet op hun website? Ook schermen ze dat ik sms jes heb ontvangen, echter op mijn telefoon zijn ze niet verschenen, allemaal gemakkelijk want hoe kan ik aantonen of ik iets wel of niet heb gehad, hun systeem is schijnbaar onfeilbaar. Medewerkers die je wel te spreken krijgt zeggen allemaal dat het onzorgvuldig en misleidend is. Maar toch blijft men achter de schermen maar afwimpelen op de datum 1 februari 2014, te spreken krijg je ze niet. wel hebben ze hun website enigszins aangepast, maar nog blijft de misleidende informatie erop staan.

352 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

brainless
door brainless - Sep 11, 2014 om 22:14
324 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat staat wel op de website:
Voor mobiele abonnementen die na 12 februari 2014 zijn afgesloten, rekenen we géén buiten-de-bundel tarieven voor internet. Als je reguliere internetbundel leeg is, brengen we de snelheid naar beneden. Of kun je een extra internetbundel kopen.

Voor 12-02-2014 klant geworden?
Heb je een contract voor 12 februari 2014 afgesloten? Dan rekenen wij € 0,15 per MB als je reguliere internetbundel leeg is. Of kun je nog een extra internetbundel kopen. Let wel op, nadat je extra bundel leeg is, internet je weer buiten je bundel.

Tarieven internetbundels

jo
door johnjansen - Sep 11, 2014 om 22:31
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja, nadat ik (en vele anderen als je hun forum leest) daarover een klacht heb ingediend. Ik heb de printscreens van hun oude pagina en daar staat dat dus helemaal niet vermeld.

zoekster
door zoekster - Sep 12, 2014 om 00:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=johnjansen schreef op donderdag 11 sep 2014, 22:31]Ja, nadat ik (en vele anderen als je hun forum leest) daarover een klacht heb ingediend. Ik heb de printscreens van hun oude pagina en daar staat dat dus helemaal niet vermeld.
Als je een printscreen hebt, dan heb je bewijs.

Misschien een idee om dit voor te leggen aan de geschillencommissie telecommunicatie?

Stuur nu eerst een formele klacht naar Tele2 en ga op je strepen staan. Aan de telefoon bewijs je niets, dus doe het per aangetekende brief of (als ze daar antwoord op geven) per mail (beiden kan ook). Dateer brief/mail en verzoek om een schriftelijk antwoord binnen bijv. 14 dagen.

Als je dan met een kluitje in het riet wordt gestuurd, dan kun je naar de GC.

klik HIER

Vergeet niet goed de brochure door te lezen, wat betreft klachttermijn en klachtengeld.

en HIER

zoekster
door zoekster - Sep 12, 2014 om 00:16
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Misschien heb je nog wat aan deze post op het Tele2 forum om te weten waar je brief naartoe moet en wat er zo'n beetje, passend bij jouw situatie, in moet staan.
KLIK

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 12, 2014 om 10:51
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Misschien een hele gekke vraag, maar wat staat hierover in jouw contract?

jo
door johnjansen - Sep 12, 2014 om 17:05
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=lekkerisdat schreef op vrijdag 12 sep 2014, 10:51]Misschien een hele gekke vraag, maar wat staat hierover in jouw contract?

Tele2 is te allen tijde gerechtigd de Prijslijst te wijzigen en wijzigingen zullen door Tele2 vooraf bekend worden gemaakt met inachtneming van artikel 2.2. De actuele Prijslijst is beschikbaar op
de Website en bij de Klantenservice.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer