Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ta
tamarvo - 16-09-2014 17:58:52
Geldzaken & Recht

Schoenen niet gerepareerd en niet terug

Eind 2010 zijn er laarzen gekocht in een winkel t.w.v. €. 250,00 met een bepaalde verwachting. van de laarzen zijn na enkele keren gebruik de stiksels los gegaan. eenmaal terug bij de winkel zijn deze vervangen voor een nieuw paar laarzen. bij dit tweede paar bleek het zich kort daarna weer voor te doen. de schoenmaker heeft aangegeven dat het een productfout betreft. wederom terug bij de schoenwinkel begin 2011 wordt het paar ingenomen voor overleg met de agent / importeur. zij hebben de klacht (onterecht) afgewezen. wij hebben voorgesteld een ander paar laarzen te kiezen, al dan niet met bijbetaling. hierop is afwijzend gereageerd. tot twee keer toe is er geprobeerd de laarzen die ter reparatie cq beoordeling zijn aangeboden terug te ontvangen. na een verhit telefoongesprek met de winkelier is er tussen medio 2013 en heden geen contact geweest. onlangs ben ik na lange tijd weer terug gegaan naar de winkel incl. het bewijs dat de laarzen ter reparatie / beoordeling zijn ingenomen. nu blijkt dat deze reeds geruime tijd zoek zijn. vermoedelijk is het daarom telkens afgehouden. nu wil ik een definitieve oplossing: mijn laarzen terug, geld terug, andere laarzen t.w.v. ongeveer het aankoopbedrag.
de winkelier blijft onbereikbaar en weigerachtig. wat is mijn positie hierin; is er sprake van verduistering ?