Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pr
prinses_199 - 24-09-2014 13:57:00
Computers & Telefonie

laptop die steeds kapot gaan

K heb een laptop 2 jaar gelden bij saturn gekocht, hij is toen binnen de garantieperiode twee keer gerepareerd en maand na het aflopen van fabrieksgarantie is hij weer stuk gegaan met soortgelijk klachten. hij is toen opgestuurd en ik moest ruim 200 euro voor reparatiekosten betalen. op de reparatie is toen drie maanden garantie gegeven dus tot eind augustus. nu een week geleden is mijn laptop weer stuk gegaan ik ben naar saturn gegaan, maar hun zeggen dat ze nu niets voor me kunnen betekenen. ik heb toen ook aangegeven van dat de laptop niet goed is omdat ie steeds stuk en ook een nieuwe laptop geƫist , maar hun zeggen van dat het niet mogelijk is, maar ik heb 400 euro voor laptop betaald die het eigenlijk niet waard is. nou zit ik met een probleem, als ik hem nu weer opstuur is het weer voor mijn eigen kosten en daar heb ik eigenlijk geen zin in.
ik hoop dat ik door jullie of samen met jullie tot een oplossing kunnen komen.