pr
door prinses_199 Sep 24, 2014 om 13:57
Computers & telefonie

Laptop die steeds kapot gaan

k heb een laptop 2 jaar gelden bij saturn gekocht, hij is toen binnen de garantieperiode twee keer gerepareerd en maand na het aflopen van fabrieksgarantie is hij weer stuk gegaan met soortgelijk klachten. hij is toen opgestuurd en ik moest ruim 200 euro voor reparatiekosten betalen. op de reparatie is toen drie maanden garantie gegeven dus tot eind augustus. nu een week geleden is mijn laptop weer stuk gegaan ik ben naar saturn gegaan, maar hun zeggen dat ze nu niets voor me kunnen betekenen. ik heb toen ook aangegeven van dat de laptop niet goed is omdat ie steeds stuk en ook een nieuwe laptop geƫist , maar hun zeggen van dat het niet mogelijk is, maar ik heb 400 euro voor laptop betaald die het eigenlijk niet waard is. nou zit ik met een probleem, als ik hem nu weer opstuur is het weer voor mijn eigen kosten en daar heb ik eigenlijk geen zin in.
ik hoop dat ik door jullie of samen met jullie tot een oplossing kunnen komen.

429 1 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Sep 24, 2014 om 15:15
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Heel lastig probleem.

Ik zou niet goed weten hoe je te helpen. Eigenlijk had je het moeten aanpakken toen je 200 euro aan reparatiekosten moest betalen. Mijn ervaring met producten is, of ze doen het meteen goed en je hebt er verder jaren geen omkijken naar, of ze gaan keer op keer stuk, ook na reparaties, want dan was het gewoon een miskoop waar het nooit echt meer mee wil lukken.

Wat nu te doen? Mijn advies is om deze klacht op de klachtenkompas te zetten.

klik HIER

Misschien wil Saturn toch nog wat voor je doen.

Je kunt ook nog de belbus van Kassa proberen.

belbus@vara.nl

Misschien ben je een uitverkorene. (maar reken nergens op)