Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bo
bonniesluis - 25-09-2014 13:59:00
Computers & Telefonie

Wat kan ik doen?

Wij zijn opgestapt bij delta/zeelandnet uit pure onvrede met dit bedrijf qua dienstverlening / stabiliteit netwerk / bende bij administratie.

dit is op 21 juli opgezegd per aangetekende brief en in de bevestiging staat dat telefonie per 21 augustus wordt gestopt, internet per 26 augustus en digitale tv per 31 augustus.

uit de facturen die ik opgevraagd had blijkt dus dat ik internet heb betaald t/m 05-09-2014. ik krijg hier geen creditering tot 26-08-2014!!! waarom niet??? ik heb recht op 10 dagen creditering.

schetst mijn verbazing dat wij op 21-08-2014 geen e-mail van zeelandnet meer hadden en wij geblokkeerd waren om in te loggen op de pip.

telefoon is betaald t/m 31-08-2014 waarbij ik een credit krijg tot 20-08-2014, hetgeen correct is.

nu wordt er geprobeerd om 55 euro af te schrijven voor digitale tv terwijl we al sinds 31-08-2014 geen klant meer zijn.

als ik om opheldering vraag krijg ik als antwoord dat dit achteraf wordt gefactureerd…. als ik dan om een gespecificeerde factuur hiervan vraag krijg ik als antwoord dat dit niet mogelijk is…. omdat niemand daar facturen van krijgt… waar staat er vermeld dat dit achteraf gefactureerd wordt?

als ik betaal, wil ik graag weten waarvoor ik betaal. (het is volgens mij verplicht om inzicht te geven)