Wat kan ik doen?
Wij zijn opgestapt bij Delta/ZeelandNet uit pure onvrede met dit bedrijf qua dienstverlening / stabiliteit netwerk / bende bij administratie.
Dit is op 21 juli opgezegd per aangetekende brief en in de bevestiging staat dat telefonie per 21 augustus wordt gestopt, internet per 26 augustus en digitale tv per 31 augustus.
Uit de facturen die ik opgevraagd had blijkt dus dat ik internet heb betaald t/m 05-09-2014. Ik krijg hier geen creditering tot 26-08-2014!!! Waarom niet??? Ik heb recht op 10 dagen creditering.
Schetst mijn verbazing dat wij op 21-08-2014 geen e-mail van ZeelandNet meer hadden en wij geblokkeerd waren om in te loggen op de PiP.
Telefoon is betaald t/m 31-08-2014 waarbij ik een credit krijg tot 20-08-2014, hetgeen correct is.
Nu wordt er geprobeerd om 55 euro af te schrijven voor Digitale TV terwijl we al sinds 31-08-2014 geen klant meer zijn.
Als ik om opheldering vraag krijg ik als antwoord dat dit achteraf wordt gefactureerd…. Als ik dan om een gespecificeerde factuur hiervan vraag krijg ik als antwoord dat dit niet mogelijk is…. Omdat niemand daar facturen van krijgt… waar staat er vermeld dat dit achteraf gefactureerd wordt?
Als ik betaal, wil ik graag weten waarvoor ik betaal. (het is volgens mij verplicht om inzicht te geven)
Volgens hen is dat voor augustus voor digitale tv, maar ik krijg geen factuur (daar beginnen ze niet aan)
De factuur voor internet en telefonie wordt apart geïncasseerd, daar heb ik ook teveel voor betaald en wacht nog op antwoord van hen
Ik begrijp dat u dus geen all-in-one pakket had, dat u drie verschillende opzegdata hebt.
Maar u kunt toch op uw bankafrekening zien of de tv achteraf werd geïncasseerd? Daar staat toch de periode bij?
Ik weet niet hoelang u al klant bent, anders maar even van het begin af asn kijken. Stast daar niets over vermeld in het conteact?
Volkomen gelijk dat u om een gespecificeerde factuur vroeg.
Een gespecificeerde factuur is mogelijk - mijn ZIGGO leverde ook een gespecificeerde factuur.
Want voorheen kreeg u natuurlijk ook een gespecificeerde factuur maandelijks in de inbox.
'Willen is kunnen!'
Ook ZIGGO, UPC en noem ze maar op berekenden altijd door en crediteerden achteraf dan wel weer, toch was het irritant dat extra abonnementskosten werden afschreven voor de volgende periode. Smoes was dan, heeft elkaar gekruist, zat te dicht op de opzegging en de facturering.
Vond het wel vreemd dat uw 'alles-in-1' van Zeelandnet ieder afzonderlijk werd beëindigd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer