Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sm
smurf1n - 25-09-2014 16:27:27
Computers & Telefonie

slechte service bij KPN

Ik heb 3,5 dag geen telefoon gehad omdat kpn mijn verbinding eruit had gegooid. het is voor zakelijke doeleinden en heeft me veel geld gekost. de monteur is niet komen opdagen. en nu willen ze niks vergoeden omdat het geen zakelijke aansluiting is. maar op mijn contract staat niet specifiek vermeld dat het een gewoon abonnement is en volgens hun staat dat er wel op. ik heb aangegeven dat het om een zakelijk pand ging.