Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
laurens2011 - 25-09-2014 18:37:05
Computers & Telefonie

KPN jaagt haar klanten weg

Wat hiervan te denken: wij wonen in het buitenland en hebben al jaren via kpn een sim-only abonnement, omdat we het prettig vinden als we in nederland zijn steeds hetzelfde telefoonnummer te houden. al jaren is ook het abonnement hetzelfde: euro 12.71 per maand. nu ontvingen wij op ons nederland adres waar wij toevallig net waren een brief dat zonder verdere reden dit abonnement is verhoogd naar euro 20.34 per maand zonder dat verruiming van het aanbod plaatsvindt. met andere woorden: de inhoud van het abonnement blijft hetzelfde, de prijs stijgt plotseling met zo'n 70%. desgevraagd meldde kpn dat het oude abonnement niet meer bestaat en dat het nieuwe abonnement dus een kwestie van slikken of stikken is. echter, mijn echtgenoot heeft hetzelfde abonnement van euro 12.71 en zijn abonnement blijft onveranderd! bij hem bestaat het dus wel. ook op de site van belslim wordt gewoon een kpn basisabonnement van euro 12.70 aangeboden. wat is dit voor een raar beleid. we zijn al tientallen jaren klant bij kpn en dan zoiets.....