la
door laurens2011 Sep 25, 2014 om 18:37
Computers & telefonie

KPN jaagt haar klanten weg

Wat hiervan te denken: Wij wonen in het buitenland en hebben al jaren via KPN een sim-only abonnement, omdat we het prettig vinden als we in Nederland zijn steeds hetzelfde telefoonnummer te houden. Al jaren is ook het abonnement hetzelfde: Euro 12.71 per maand. Nu ontvingen wij op ons Nederland adres waar wij toevallig net waren een brief dat zonder verdere reden dit abonnement is verhoogd naar Euro 20.34 per maand zonder dat verruiming van het aanbod plaatsvindt. Met andere woorden: de inhoud van het abonnement blijft hetzelfde, de prijs stijgt plotseling met zo'n 70%. Desgevraagd meldde KPN dat het oude abonnement niet meer bestaat en dat het nieuwe abonnement dus een kwestie van slikken of stikken is. Echter, mijn echtgenoot heeft hetzelfde abonnement van Euro 12.71 en zijn abonnement blijft onveranderd! Bij hem bestaat het dus wel. Ook op de site van Belslim wordt gewoon een KPN basisabonnement van Euro 12.70 aangeboden. Wat is dit voor een raar beleid. We zijn al tientallen jaren klant bij KPN en dan zoiets.....

275 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Sep 25, 2014 om 18:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Wees ze dankbaar, je gooit geld weg. Neem een prepaid sim only aansluiting, zet het nummer over en vul, afhankelijk van de voorwaar, een a twee keer per jaar het beltegoed aan. Blijft het nummer ook bestaan.

zoekster
door zoekster - Sep 25, 2014 om 19:47
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Heeft u gemaild dat het abo nog door uw echtgenoot kan worden gebruikt, en hebben ze daar al op geantwoord?
Niet met de telefonische klantenservice dingen bespreken, daar zit slechts de babbelkousclub die verder nauwelijks bevoegdheden heeft.

Dien uw klacht nog eens in op de klachtenkompas.nl en dan maar eens zien wat ze daarop te melden hebben.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 26, 2014 om 18:28
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Bij Simyo, prepaid, 10 cent per minuut, dan zijn 120 minuten en in de nieuwe situatie 200 minuten per maand (1x per 6 maanden gebruiken is het nummer al behouden). Wat diumenge al zegt, je gooit geld weg.

Als je in Nederland bent heb je vast toegang tot wifi, daarmee kun je prima bellen, vanaf 'n habbekrats tot en met gratis.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:04
Huishouden & energie

Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes

Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer