Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marijke78 - 26-09-2014 09:58:10
Geldzaken & Recht

Onterechte aanmaning neckermann

Beste,

een tijd geleden heb ik een klok gekocht bij neckermann. deze bleek defect. na overleg met neckermann heb ik deze teruggestuurd en een nieuwe gekregen. blijkbaar is dit niet goed verwerkt in hun systeem want sinds neckermann failliet is, krijg ik berichten van vesting finance met het verzoek om de klok in delen af te betelen.
ik heb reeds verschillende keren contact met hen opgenomen. de situatie uitgelegd en mijn bewijs van betaling gemaild. telkens krijg ik een mail waarin ze zeggen dat ze er naar streven binnen 2 weken te antwoorden. vervolgens hoor ik niets meer.
ik heb ook telefonisch contact opgenomen. daarin werd me geadviseerd om toch gewoon te betalen om problemen te voorkomen. aangezien ik de klok reeds betaald heb, dit ook kan bewijzen, en het dus om een onterechte betalingsachterstand gaat, ga ik hier niet mee akkoord. omdat er nu al amper gereageerd wordt op mijn mails, ga ik er niet vanuit dat geld ooit nog terug te zien. daarnaast is het van de zotte dat ik zou moeten betalen voor iets wat ik reeds betaald heb maar wat blijkbaar niet verwerkt is in hun systeem. heeft er iemand nog tips?