ma
door marijke78 Sep 26, 2014 om 09:58
Geldzaken & recht

Onterechte aanmaning neckermann

Beste,

Een tijd geleden heb ik een klok gekocht bij Neckermann. Deze bleek defect. Na overleg met Neckermann heb ik deze teruggestuurd en een nieuwe gekregen. Blijkbaar is dit niet goed verwerkt in hun systeem want sinds Neckermann failliet is, krijg ik berichten van vesting finance met het verzoek om de klok in delen af te betelen.
Ik heb reeds verschillende keren contact met hen opgenomen. De situatie uitgelegd en mijn bewijs van betaling gemaild. Telkens krijg ik een mail waarin ze zeggen dat ze er naar streven binnen 2 weken te antwoorden. Vervolgens hoor ik niets meer.
Ik heb ook telefonisch contact opgenomen. Daarin werd me geadviseerd om toch gewoon te betalen om problemen te voorkomen. Aangezien ik de klok reeds betaald heb, dit ook kan bewijzen, en het dus om een onterechte betalingsachterstand gaat, ga ik hier niet mee akkoord. Omdat er nu al amper gereageerd wordt op mijn mails, ga ik er niet vanuit dat geld ooit nog terug te zien. Daarnaast is het van de zotte dat ik zou moeten betalen voor iets wat ik reeds betaald heb maar wat blijkbaar niet verwerkt is in hun systeem. Heeft er iemand nog tips?

675 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Sep 26, 2014 om 10:15
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ja, mail dat u uw klacht over Vesting Finance bij Kassa heeft aangemeld en dat de onzorgvuldigheden van VF zorgvuldig door dat programma in de gaten worden gehouden. Vermeld dat u allang heeft aangetoond dat u heeft betaald en dat ze per onmiddellijke ingang moeten ophouden met hun stalkgedrag.

Verzoek om een schriftelijk antwoord binnen 10 dagen, waarin wordt bevestigd dat het dossier over u is gesloten.

Meld dit probleem tevens bij de redactie van Kassa via de contactknop linksonderaan deze pagina.

U hoeft natuurlijk niets te betalen. En dan maar zien dat je het weer terugkrijgt zeker! Dat wordt sleuren aan een dood paard.

ma
door marijke78 - Sep 26, 2014 om 10:26
2 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hartelijk dank voor de tips Zoekster. Ik ga er mee aan de slag.

zoekster
door zoekster - Sep 26, 2014 om 10:33
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Vergeet niet in uw correspondentie uw dossiernummer/klantennummer te vermelden. En dateer uw mail.

Succes!

ma
door marijke78 - Sep 26, 2014 om 10:37
2 Antwoorden / 3 Vragen
0

Nog een andere vraag: Bij de overname kreeg ik een brief dat de garantie is komen te vervallen. Mag dit zo maar?

tijger1
door tijger1 - Sep 26, 2014 om 10:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ja, de garantie van Neckermann is komen te vervallen. Ze zijn failliet. Uiteraard hebt u eventueel nog wel fabrieksgarantie.

mahadma
door mahadma - Sep 26, 2014 om 10:55
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

U heeft een betalingsbewijs, dus waarom zou u een 2 de keer betalen? U heet toch geen Gekke Gerritje. Waarschijnlijk zal u niet zo veel meer bij dit bedrijf bestellen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer