Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeroen04 - 28-09-2014 16:57:02
Computers & Telefonie

Extra kosten telefoonrekening Vodafone

Ondertussen ben ik al een behoorlijk aantal jaren tevreden gebruiker van jullie provider, tot een aantal maanden geleden.
de afgelopen maanden heb ik helaas iedere keer extra kosten. gelukkig heb ik afgelopen maand een positief bericht van vodafone gekregen dat het bedrag dat ik te veel heb betaald gecrediteerd zou worden. dit is echter nog niet gedaan. daarnaast heb ik een telefoon (samsung galaxy s5) bij vodafone aangeschaft incl. abonnement. ik zou 206 euro bij betalen. dit heb ik handmatig gestort, maar een paar weken later heeft vodafone middels een automatische incasso nogmaals het bedrag van mijn rekening afgehaald. oftewel, ik heb mijn telefoon dubbel betaald (+/- 206 euro) en ik heb te veel voor mijn rekening van juli betaald (+/- 25 euro). dit zou ik twee weken geleden al terug gestort krijgen, maar is niet gebeurd. daarom heb ik er achter aangebeld, vorige week. ook dit keer is het niet terug gestort. mijn vraag is dan ook: hoe kan ik nu het beste mijn punt maken en mijn geld terug krijgen?

daarnaast komt direct een volgende probleem, waar ik enorm kwaad om geworden ben: ineens staat er een telefoon rekening van ± 95 euro klaar om afgetrokken te worden van mijn rekening. nu heb ik deze incasso geweigerd, omdat ik hier totaal niet mee eens ben en ik hier enorm van baal. waar komt dit bedrag vandaan? in het factuur staat 41,32 euro voor "overige kosten ivm leenset irmavoda12004039 ".

nu heb ik via twitter contact met vodafone opgenomen, maar helaas moet ik constateren dat er niks met mijn tweets gedaan is, terwijl andere klanten, met later gestuurde tweets, wél een antwoord ontvangen. ik voel me daarom ook niet serieus genomen. al bij al moet ik helaas toegeven dat ik grote spijt heb van mijn keuze om bij vodafone te blijven, ik heb de afgelopen maanden al enorm veel contact gehad met de vodafone klantenservice wegens andere problemen en klachten.

ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is, eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik dit typ met een behoorlijke tint negatieve emotie.