Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sh
shanvs - 29-09-2014 18:56:45
Computers & Telefonie

Ontzettend slechte aftersales mediamarkt

Beste,

in augustus heb ik een laptop gekocht bij mediamarkt incl. start klaar maken van de laptop, microsoft office en antivirus (allen weg door reset van mediamarkt. teruggave niet mogelijk).

twee weken later toonde de laptop echter al gebreken (loslaten coating, uitvallen laptop, toetsen die het niet doen). ik ben hier toen gelijk mee naar de mediamarkt gegaan. hier werd ik echter niet geholpen. er werd mij verteld dat zij de laptop zouden opsturen en dat dit 5 weken zou duren. dit is langer dan dat ik de laptop in mijn bezit heb gehad!

mijn inziens is hier sprake van non conformiteit, gezien het korte tijdsbestek. daarnaast dient een consument volgens het acm geen hinder te mogen ondervinden van de inbeslagname van het goed. in dit geval ondervind ik uitermate veel hinder, gelet op het feit dat ik mijn laptop dagelijks nodig heb. ik heb meerdere klachtenbrieven geschreven aan de mediamarkt, maar tevergeefs. ik vind de aftersales bij mediamarkt erg slecht. er wordt totaal niet naar de klant geluisterd. ik raad iedereen af om hier enig goed te kopen!

mijn vraag is derhalve of iemand hier ervaring mee heeft of tips hoe dit verder kan worden aangepakt. ik zou graag de koop willen ontbinden.

met vriendelijke groet,

s. stephenson