Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

we
wenmali - 02-10-2014 10:58:29
Geldzaken & Recht

Artikel Bol.com niet leverbaar

Een week geleden heb ik bij bol.com de pc-game the sims limited edition besteld voor 54,99. gisteren kreeg ik een mail dat deze game niet meer leverbaar was. op de site staat echter precies hetzelfde spel, maar nu voor 74,99.
dus gebeld naar bol.com. de medewerkster vertelde me dat de game die ik had besteld geleverd werd door bol.com zelf. en die was uitverkocht. de duurdere game op de site was van yourgamezone. en daar had bol.com dus niks mee te maken.
mij lijkt toch dat als je via een bepaalde site een bestelling plaatst, het er niet toe doet wie iets levert. dat is toch niet mijn probleem?
als het artikel gewoon uitverkocht was zou ik het begrijpen, maar het is gewoon, via bol.com, leverbaar.
maar bol zegt niks te kunnen doen. ja, ik kan het opnieuw bestellen, voor 20 euro meer.
ik vind dit een rare manier van werken, of ligt dat aan mij?