Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gi
gizwe - 06-10-2014 11:03:07
Huishouden & Energie

Computer helpdesk problemen

Om iemand te helpen (het betreft een persoon op hoge leeftijd die in het ziekenhuis ligt), wilde ik namens hem contact opnemen met nuon, maar het telefonische contact loopt helaas via een computer. deze computer begrijpt niet wat mijn vraag is en na 2x wordt de lijn verbroken. het is om een of andere reden niet mogelijk iemand persoonlijk te spreken. als iemand in de financiƫle problemen raakt en daar zelf alles aan doet om daar uit te komen, dan moet je toch de kans krijgen om met een menselijke medewerker te spreken i.p.v. een computer?