Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kr
kroeskop - 07-10-2014 12:49:30
Elektronica & TV

Horloge

Hallo,
ik heb op 30 april een horloge besteld via een webshop, en in augustus na een heftige regenbui kwam ik er achter dat deze niet (meer) waterdicht is. op 21 augustus heb ik het horloge retour gestuurd. vandaag heb ik gebeld en navraag gedaan hoelang het ongeveer nog gaat duren, en hebben ze een indicatie opgegeven van 3 tot 4 maand. wat zijn hierin mijn rechten?
en is het gebruikelijk dat ik de kosten van retourzending op mijn rekening moet nemen??

alvast bedankt!
groetjes jurjen