Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

th
thizzle1990 - 08-10-2014 20:49:39
Garantie & Verzekeringen

Premie betalen, maar geen uitkering bij schade

Medio augustus 2011 een mobiel abonnement afgesloten bij de belcompany. als provider kpn met toestel, een htc desire. er werd mij toen der tijd gevraagd of ik een verzekering erbij wilde van proassist belgarant voor 25 euro per kwartaal. dit heb ik gedaan. alles werd van daaruit automatische geregeld.

na 2 jaar zonder problemen kon ik mijn abbo verlengen met een nieuw toestel, een samsung galaxy s4. ik ging er vanuit dat dit ook doorgegeven werd naar proassist, aangezien hier verder niet over gesproken werd en het wel in mijn oude contract stond!

nu 3 jaar en 2 maanden nadat ik de verzekering heb afgesloten heb ik schade aan mijn telefoon wat onder de dekking zou vallen. ik heb contact opgenomen met proassist belgarant waar mij verteld werd dat de schade niet geaccepteerd werd, omdat mijn 'nieuwe' telefoon niet bekend was bij hun en dus ook niet verzekerd is en de enige manier nu is: het contract te beƫindigen. klinkt heel logisch, maar ik heb toch het gevoel dat ik makkelijk aan de kant gezet word. is hier verder wat aan te doen? of ligt de uiteindelijke schuld bij mij.

bij voorbaat dank voor de reacties