Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
hemmati - 10-10-2014 17:09:30
Computers & Telefonie

Fraud by internet/TV provider Online

The company online sells tv packages which according to what they advertise on their website should be interactive and include at least 17 hd channels. what i have received from them has no hd channel, is not interactive and misses some channels too. i have called online customer service twice. their reply is that that know about the problem but they do not take any actions at the moments, i.e. they will not stop my contract or reimburse me and they have no idea if this problem would be solved at all. this is an obvious fraud, selling something which does not exist! how can i force online to terminate my contract (still more than 1 year remaining)?
thank you!