Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kr
krikken25 - 14-10-2014 12:29:30
Computers & Telefonie

Wijziging binnen telefonie pakket bindend?

Ik heb onlangs een aanpassing gedaan binnen een abonnement van youphone. gezien er op terschelling al een paar weken storing is en ik geen normaal gesprek kan voeren, heb ik op mijn vaste aansluiting een bel onbeperkt pakket gekozen en wil ik de wijziging bij youphone ongedaan maken. dit heb ik binnen 7 werkdagen gedaan.
ik krijg van youphone het volgende antwoord:

geachte heer krikken,

wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen.

helaas is het voor de contractduur van uw abonnement enkel mogelijk om deze naar boven toe bij te stellen, zodoende kunnen wij een verhoging ook niet voor u terug laten draaien. de eerder geplaatste wijziging gaat zodoende in per 01-11-2014.

ik heb toch een bindende overeenkomst voor het oorspronkelijke abonnement? als de wijziging bindend is, is het toch een nieuwe overeenkomst? deze kan ik dan toch opzeggen binnen 7 werkdagen ( wet koop op afstand)?